Γιατί 950.000 Αθηναίοι γύρισαν την πλάτη στον κ. Δρανδάκη και την Beat




Η καμπάνια της εταιρείας Beat (πρώην Taxibeat) και του ιδρυτή της, Νίκου Δρανδάκη, με τίτλο “αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε”, συνεχίζεται δυναμικά με αξιοσημείωτη προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα από πολλούς χρήστες. Όμως φαίνεται πως δεν πάει και τόσο καλά. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η Beat (και δεν έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε), οι ικανοποιημένοι πελάτες της ανέρχονται σε 1 εκατομμύριο. Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι σε μία τέτοια καμπάνια για τη βιωσιμότητα της αγαπημένης τους εφαρμογής, αν όχι ...Διαβάστε περισσότερα »
99
shares
Κοινοποιήστε στο Facebook
Κοινοποιήστε στο Twitter
Τελευταία Άρθρα:
Τελευταία Άρθρα:
Τρόμος! Αν δείτε αυτή τη γιγαντιαία αράχνη σπίτι σας… απλά τρέξτε
4 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε αν κολλήσει πάνω σας τσιμπούρι
Oι φίλες μου δεν τον συμπαθούν. Μήπως πρέπει να χωρίσω;
Θέλεις να κόψεις το κάπνισμα; Φάε αυτό το βότανο και δεν θα θες να ξανακαπνίσεις!
Φαρ Ουέστ σε καφενείο της Μεσσηνίας μετά από πυροβολισμούς Ρομά
Όσιος Παΐσιος: Θα φτάσουν όλοι να λένε, “μα τόσο πολύ αγαπάει ο Θεός την Ελλάδα;”
Άγιος Πορφύριος: «Ετσι φεύγει η ανασφάλεια, η απελπισία και η κατάθλιψη»
Έξαλλος ο Γιάννης Μπέζος: «Δεν απαντώ σε αγράμματους»
Όλες οι chic εμφανίσεις της Μπέτυς Μπαζιάνα στην Αμερική
Σκυλιά και αγριογούρουνα παλεύουν μέχρι θανάτου σε μονομαχίες στην Ινδονησία